eivissatalqual

Actualitat d'Eivissa. Política, màfia,justícia, relacions públiques, amistats manifestes,enemistats, manies, lleialtats, rumors, secrets, escàndols, ventures, desgràcies, accions, omisions, normes, poder, influències, comprats, venuts, honrats i corruptes.

24.1.08

Consellers per fer munt

Fa l’efecte que el PSOE ha aconseguit allò que s’havia proposat des de sempre: que el portin al poder i després tallar i cosir tot sol. Aquesta impressió es reforça gairebé cada vegada que s’obre la premsa, on resulta palès que la resta de forces polítiques i les opinions que havien representat s’han esfumat de les institucions. No només ens referim a la rendició i lliurament del Port d’Eivissa; pocs haurien sospitat mai que l’actual Conseller de mobilitat, pocs mesos després de les eleccions, ja anunciaria que s’està plantejant nous trams d’autovies. L’exemple més recent el tenim a la Conselleria de Territori, on col·locaren a algú d’Esquerra Unida, segurament amb l’advertència que era un Conseller no electe, motiu pel qual deu tenir molt clar fins on pot arribar per no ser cessat. En definitiva, que no pinta res i pot ser li és igual mentre el deixin quedar assegut on està. El paper de Conseller “florero” de Miquel Ramon queda en evidència cada vegada que es parla d’assumptes territorials i posa de manifest que no té ni idea de quina és la política del Consell en la que teòricament és la seva àrea. Les reunions que decideixen aquests temes es fan a porta tancada entre els interessats i el president de la institució i els acords a que s’arriba no sembla que es consultin ni es notifiquin al Conseller. Així ara surt Josep Sala, batlle de Sant Antoni, afirmant haver arribat a un acord amb el Consell en el tema de ses Variades, o el batlle de Sant Joan informant de propostes que ha fet sobre Benirràs i de les quals tampoc sembla haver estat informat el conseller en qüestió.
Així les coses no és estrany que cada vegada que el Sr. Ramon aconsegueix assabentar-se d’alguna cosa vagi corrents a la premsa i sovint fiqui la pota parlant de temes que requeririen més discreció.
En altres àrees no es nota tant, perquè no tenen no tenen la mateixa repercussió mediàtica, però el president té la fidelitat assegurada. Marga Torres, per exemple, es tan de dretes com Pere Casetes, per tant no hi ha d’haver cap fricció ni problema amb el PSOE en temes de patrimoni i, per assegurar-se de que així sigui, s’obliga a callar al Director General, no sigui que demostri criteri propi, i llestos.El PP també tenia consellers florero que no s’enteraven de res, tontos útils que deien amén a tot, com Cati Palau, Vicent Torres, Neus Marí, etc, etc.., però en aquest cas no representaven cap altra opció política i ni hi havia conflicte entre els seus electors i l’opció política que representaven

39 Comments:

At 8:57 AM, Anonymous Anònim said...

no sigueu dolents, heu d'entendre que el pla de govern esncara no ha sortit a la llum, per la qual cosa encar no hi ha criteris clars de quines polítiques realitzar en cada àrea. es una afirmació irònica. bon dia.

 
At 9:22 AM, Anonymous Anònim said...

Si algu pensava que es talibans radicals podian arrivar a governar i eliminar lo unic que ajuda a sa economia illenca, com es es turisme, estavan molt molt equivocats.

 
At 9:36 AM, Anonymous Nuredduna said...

Els únics talibans que hi ha són de dretes, del PP per més senyes.

 
At 9:38 AM, Anonymous Anònim said...

Que las altas instancias del Consell expliquen a que acuerdos han llegado en el asunto de Ses Variades por ende con Matutes, cuantos actores mas hay en esta obra ,que igual nos llevamos alguna sorpresa desagradable y si el presidente ha llegado a algún acuerdo traicionando a sus Conseller ,compañeros de S Antonio , los votantes etc,, que dimita.

 
At 9:41 AM, Anonymous Anònim said...

ara resulta que miquel ramón no pot governar perquè és del sector taliban? com se us veu el plumero als del psoe! (i le sganes de cadira als altres!)

 
At 9:46 AM, Anonymous Anònim said...

Si algú pensava que el PP deixaria de manar pel fet que governés el PSOE, anava apanyat. Està ben clar qui és que continua tallant el bacallà.

 
At 9:48 AM, Anonymous Anònim said...

I des de quan és en Miquel Ramon el que hauria de "tallar es bacallà" en es Consell. Ell és un càrrec de confiança de qui l'ha nomenat, o sigui, d'en Tarrés. Les directrius les marca el cap, o sigui, en Tarrés. I si no li agrada... ja sap on és la porta. O potser us pensàveu que seria ell qui manaria?

 
At 9:52 AM, Anonymous Anònim said...

Pensaven que ll era el conseller de territori, si no pinta res, per què l'estam pagant? Si en tarrés s'hagués presentat tot sol a le seleccions no les hagués guanyat, o és que es creu que el mèrit es seu?

 
At 9:53 AM, Anonymous Anònim said...

Es va votar per un canvi. I la gent vol canvis. A partir d'aqui, certes actuacions només provoquen decepció, i poques ganes d'anar a votar, si no ha de servir per res.

 
At 9:55 AM, Anonymous Anònim said...

El PSOE no és qui mana, és el PP, com sempre, i es nota molt i jo també voldria saber com ho toleren els dxc (en minúscules). És només la cadira o tenen algun altre incentiu?

 
At 10:10 AM, Anonymous Anònim said...

Perquè creeis que ja El Mundo no es fica amb Tarrés, com ho va fer amb Pilar Costa això no és gratis.

 
At 11:23 AM, Anonymous Anònim said...

El problema de Miquel Ramon es que hace años que no dibuja rallas como delineante a parte de cobrar bastante menos a Joan Rubio no se le conoce profesion alguna y Pizarro perdio la verguenza en las elecciones ¡QUE LES PODEIS PEDIR A ESTA BANDA!

 
At 2:13 PM, Anonymous Anònim said...

miquel ramon es conseller per gràcia de deu, ja que amb els vots del seu partit a eivissa no seria ni el bedel del consell

 
At 5:05 PM, Anonymous Anònim said...

lo que passa es que es nostros consellers no tenen caràcter ni personalitat suficient per ELIMINAR CIMENT, collons, que és de lo que es tracta...

 
At 11:13 PM, Anonymous Anònim said...

En Tarrés ha imposat, perquè és el president i pot fer-ho, la consigna de no fer accions ni declaracions que puguin semblar radicals o que despertin polèmiques. Això no vol dir que no s'estigui fent feina, però és una estratègia arriscada: no dones arguments a l'oposició (el PP encara viu del Don Pedro i de dir que qui governa és na Pilar Costa), però crees un sentiment de decepció entre els qui t'han votat. Si això canviarà a mitja legislatura no ho sabem però seria bo que fos així.
El desdoblament de la carretera de Santa Eulària ja estava fet i hagués hagut de ser l'únic desdoblament d'Eivissa. Ara arriba tard, després de massa asfalt i ciment, i serà contraproduent per a l'actual govern. Llàstima. Sobre en Miquel Ramon, comparar-lo amb els consellers florero del PP és desproporcionat i ho sabeu. Pel que fa a na Marga, efectivament, la seva actitud en alguns temes és d'una moderació (alguns en dirien covardia) que probablement no és més que la conseqüència d'ordres d'en Tarrés perquè ningú es desmadri.

 
At 11:17 PM, Anonymous Anònim said...

En Garí no té més perfil propi ni més personalitat ni és més capaç que els consellers d'ExC.
L'única raó que aquí se'l defensa és que seria un bon titella, la voz de su amo, és a dir Fanny Tur.

Ai, al·lots, ens hauria sortit més còmode fer conseller en Garí. Ara no hauríem d'aguantar aquests atacs "amics". Eh Fanny?

 
At 11:37 PM, Anonymous Anònim said...

A los dos últimos comentarios , no os lo creéis ni borrachos ,Tarres no ha impuesto nada ,entre baja por la pata y seguimiento del Ibiza lleva meses sin dar la cara en nada y haciéndose políticas diferentes a las que se predicaron en campaña y sacaron a la gente a la calle con la complicidad muda de Miquel Ramón de Izquierda unida y el resto de partidos y personas de EXC ,a ver como justificáis el puerto, carretera sta Eularia,Ses Variades,Cala Comte etc,etc,etc....si eso es estrategia os la podéis meter por donde os quepa.

 
At 12:30 AM, Anonymous Anònim said...

I com sabeu que Miquel Ramon no sap res dels acords de Tarrés? En algunes reunions ell ha estat present i s'ha limitat a callar perquè no el fotin fora i després corr a contar-ho per fer-se el bon al·lot i la víctima, eh Miquel?
Per cert, Bartomeu, podries deixar de defensar la teua doneta per aqui, que es veu el llautó d'una hora lluny

 
At 1:09 AM, Anonymous Anònim said...

Tarres que segueixi de baixa una temporada que de moment de tonterias estem servits, Miquel Ramon a Cuba a promocionar discoteques i el Riereta a governar el Consell que té bon criteri i mes sentit comun que tots aquests.

 
At 10:06 AM, Anonymous Anònim said...

No, si el problema no és que mani en Tarrés, és que continua manant la "famiglia". Ja ho veis, ja els arreglaran ses variades i els ajudaran a acabar de pagar la pedrera il.legal que compraren amb el nou port i les noves autopistes. Veure per creure!

 
At 10:39 AM, Anonymous Anònim said...

L'autocomplaença de Tarrés i els seus Tarrésitos, que es deixen manipular amb tota la tranquil·litat sense dir ni pio, estant convençuts que ho es
tan fent molt bé i que els ciutadans estan contents i estan veient la complicitat descarada amb la família. Ho pagaran car

 
At 11:15 AM, Anonymous Anònim said...

Els del PSOE son encara més inútils. Es molt polit i molt rendible fer victimisme i dir que talla i cus tot sol. Però no és veritat.

 
At 11:39 AM, Anonymous Anònim said...

Molt d'acord amb l'ultimo comenterio, quan tot exploti els Miquel Mestre, Blanco, Torres i Antich diran que ells no sabian que estaven enganyats però sera massa tarda.

 
At 12:09 PM, Anonymous Anònim said...

en alguns cercles ja anomenen a nen tarres com "TARRÒS"!

 
At 1:09 PM, Anonymous Anònim said...

No teniu un puta minim de vergonya.

Tota la munició contra els més pròxims.

El PSOE es deu fotre un fart de riure de veure com els d'ExC ens fotem ganivetades.

I els del PP ja ni us ho cont.

UN POC DE RESPONSABILITAT, COLLONS!!!

 
At 1:34 PM, Anonymous Anònim said...

Que empiecen teniendo vergüenza quien tiene responsabilidades institucionales y nos engañaron para que los votáramos y no grites que sois todos igual.

 
At 5:17 PM, Anonymous Anònim said...

El programa electoral deia que es faria la reforma del port. No s'ha enganyat a ningú.
Si vostè no sabia el que votava, és el seu problema.

 
At 9:00 PM, Anonymous Anònim said...

Tens razon la proxima vegada que sera aviat,leere bé el programa del vot en blanc.

 
At 11:45 PM, Anonymous Anònim said...

Al comentari de les 5.17, el programa no deia que es faria aquesta barbaritat i a més d'una manera ilegal, així que menys justificar-se, eh regidors, consellers i diputats?

 
At 10:29 AM, Anonymous Anònim said...

a veure a veure, els partits que governen s'han omplit la boca dient que no es farien ses plataformes, o siqui que ningú vulgui fer veure ara ballumes. es presentaren parlant de sostenibilitat i desbarrant dels macroprojectes, ara que siguin conseqüents o ho serem es electors amb el nostre vot. No més ciment, no més asfalt, no més enganys!

 
At 12:22 PM, Anonymous Anònim said...

Una curiositat. Hi ha algú aquí que pensi que s'ha de reformar al port?

Jo pens que viviu tots a s'illot des Penjats. O a s'illa de ses rates... no ho sé.

 
At 5:41 PM, Anonymous Anònim said...

Estic content de saber que ningú dels que per aquí escriu és d'ExC. Deuen ser empleats del PP.

l'assemblea d'exc va tenir un to completament diferent.

 
At 9:11 AM, Anonymous Anònim said...

reformar sí, esguerrar-lo no, captes?

 
At 8:48 PM, Anonymous Anònim said...

¿Alguien me puede explicar en que estan gastando su tiempo y nuestro dinero los consellers y conselleras? Llevamos ya siete meses. Será porque todavía no les ha llegado el plan de gobierno ese que les estan preparando en Barcelona a precio de oro. Mientras tanto prohíben hablar a los directores generales o bien para que no se note que hay tantos cargos a dedo o bien porque ellos sí tienen criterio propio y saben más del tema que sus consellers y conselleras. Pensaba que nunca habria un gobierno mas mediocre que el de Palau pero me equivoqué.

 
At 11:32 AM, Anonymous Anònim said...

Totalmente de acuerdo con el post de las 8:48. Ahora bien, como se nos ocurra abuchearles por ello en los mitines electorales que se avecinan, nos llamarán "revienta mitines" o cosas mucho peores, y si no, al tiempo.

 
At 6:50 PM, Anonymous Anònim said...

Quina llàstima em fa tot plegat. Ahir vaig anar a la reunió de la Plataforma i és vergonyós. No entenc que feia tan de càrrec i candidat d'EU intentant manipular la gent i fent-se els ofesos per la canya que lis han donat. Totes les excuses no son més que intents de justificar la seua arriada de calsons per conservar la cadira per part de Miquel Ramon, Marian y els altres.

 
At 7:12 PM, Anonymous Anònim said...

Ppepperos anònims de les 8:48 i 11:32. Encara no us surt bé això de fer-vos passar per gent d'esquerres; tal vegada d'aquí uns 1000 posts més ja donau "el pego", però encara no. Ho sent molt.
Navegants: Alerta amb aquesta gent, ja veis el que pretenen.

 
At 7:58 PM, Anonymous Anònim said...

Totalment d'acord amb el comentari de les 6.50.
Aquests d'Esquerra Unida (EU) sempre desembarcant en els actes que més els preocupa i, com es nota que han passat la consigna! Ho fan massa descarat i tothom ja se n'ha adonat, com en les darreres assemblees d'ExC.
I sempre jugant d'amagat, amb pretesos independents, enviant "controladors" i claca als actes que els poden anar malament.
I què pretenen defensar la gestió del port des del Consell? Au, va!

 
At 5:13 PM, Anonymous Anònim said...

Us han eliminat com al tomàquet? Per ficar-vos amb Tarrés?.Trobem a faltar algun post nou.

 

Publica un comentari

<< Home